PracaGrupypl.praca.dyskusjejak długo szukacie pracy? › Re: jak długo szukacie pracy?
  • Data: 2003-07-15 17:09:53
    Temat: Re: jak długo szukacie pracy?
    Od: "Maciej_NT" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak sie nie umiec nic co można sprzedać to faktycznie tylko plecy
    > zostaja, ale ja wstydziłbym sie przyznać, że robote po znajomości
    > dostałem.

    dlaczego sadzisz ze sie nic nie umie ?
    przeciez pracowalem i bylem docenianym pracownikiem (zwolnilem sie z powodow
    rodzinnych.... mialem tylko 400km do domu
    a nowonarodzone dziecko widzialem co drugi weekend) wiec mi tu kurna nie
    gadaj o sprzedawaniu sie
    bo nie chcialbys byc w mojej sytuacji

    PS. Jak dostane robote to i tak pewnie po znajomosci.....To Polska tak
    dzisiaj wyglada i sie nie sprzeczaj
    poczytaj sondaze to zobaczysz jak sie dostaje dzis prace, tak z 6
    tygodni temu bylo o tym we wyborczej /poniedzialkowej of kors/ :-)
    ech