PracaGrupypl.praca.dyskusjejak długo szukacie pracy? › Re: jak długo szukacie pracy?
  • Data: 2003-07-16 04:49:47
    Temat: Re: jak długo szukacie pracy?
    Od: "Marcin Strzelecki" <m...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj

    "mer" wrote

    > Ja sie o tym przekonuje codziennie, ale nie obrazam sie na wolny rynek bo
    to nie ma sensu. Trzeba
    > myslec jak go wykorzystać.

    o panie! Tu masz racje! np. mozna wykorzystac rynek piszac jakies tam
    programy (21) czy zakladajac firmy posredniczace (100 pln> za teoretyczna
    prace ktorej i tak nie ma) i tu jeszcze zakladaja firmy pozyczkowe (jakies
    tam systemy argentynskie czy cos..)

    widzisz? zobacz jak Pieknie i kulturalnie WYKORZYSTALI wolny rynek pracy

    > Bułki w sklepie kupujesz, bo je potrzebujesz, czy może dlatego, że piekarz
    ma 5 letnie doświadczenie
    > w branży w tym dwa lata na kierowniczym stanowisku?

    a tutaj to pan pszesadziles na calej dlugosci (tekstu)

    ale powiem tak. ja Panu wypieke nawet i 10 bulek, a pan mi dasz prace na
    godnych czlowieka warunkach.

    > mer

    pozdrawiam i zycze wiecej rozumu i wiecej szczescia
    Marcin Strzelecki - Szczecin

    PS. jak masz rodzine do wyzywienia, to jest Ci wszystko jedno czy prace masz
    po znajomosci czy nie. i glupoty panie mer piszesz, oj glupoty.