PracaGrupypl.praca.dyskusjejak długo szukacie pracy? › Re: jak długo szukacie pracy?
  • Data: 2003-07-16 18:31:21
    Temat: Re: jak długo szukacie pracy?
    Od: "mer" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja ostatnio szukalam pracy 4 miesiace i znalazlam w duzej korporacji, w
    > momencie kiedy firma sie laczy z inna, nie mialam tam plecow, zadnych
    > ciotek, kuzynow ani nawet znajomych, nie znam tez biegle angielskiego.
    > Czasami mam juz dosc wysluchiwania tego typu tekstow: owszem znajomi sie
    > przydaja, ale nie wyobrazam sobie, zebym dostala prace za to kogo znam a nie
    > ile umiem, nie zatrudnilabym tez nikogo kto ma kiepskie kwalifikacje ale
    > jest z polecenia. Pomyslcie, taki szef dzialu zatrudni kogos bez
    > odpowiednich kwalifikacji i co dalej? sam bedzie sie tlumaczyl z bledow
> [...]

    Nie wytłumaczysz im bo nie chcą tego słuchać. Psychologia zna taką sytuacje.
    Dodatkowo nie odróżniają referencji od znajomości.
    Wiem, że zdarzają się przyjęcia po znajomości, ale jakież to stanowisko może być,
    skoro pracodawcy
    jest wszystko jedno kogo weźmie do roboty.
    Jak już kiedyś pisałem mnie byłoby wstyd przyznać się, że tylko tak robote mogę
    znaleść.

    mer