PracaGrupypl.praca.dyskusjejak długo szukacie pracy? › Re: jak długo szukacie pracy?
  • Data: 2003-07-16 19:27:56
    Temat: Re: jak długo szukacie pracy?
    Od: "Kaja" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wytłumaczysz im bo nie chcą tego słuchać. Psychologia zna taką
    sytuacje.
    > Dodatkowo nie odróżniają referencji od znajomości.
    > Wiem, że zdarzają się przyjęcia po znajomości, ale jakież to stanowisko
    może być, skoro pracodawcy
    > jest wszystko jedno kogo weźmie do roboty.
    > Jak już kiedyś pisałem mnie byłoby wstyd przyznać się, że tylko tak robote
    mogę znaleść.

    > mer

    Ja wierzę, że tylko w jednym mogą pomóc znajomi: powiedzieć, że firma
    właśnie szuka kandydata na stanowisko x i ewentualnie dac rekomendację, że
    dana osoba jest sumienna, uczciwa itd. Część firm nie dają ogłoszeń w
    gazetach lub w serwisach tylko szuka wewnętrznie lub przez pracowników. W
    takie "znajomości" wierzę, ale dalszy proces rekrutacyjny jest już normaly i
    bez przywilejów.
    Nie tylko psychologia zna takie przypadki jak nasi przedmówcy, ja też. Moja
    daleka kuzynka szuka od roku pracy i jej babcia ciagle prosi, zebym jej
    pomogla. Oczywiscie bardzo chetnie sie z nia spotkam tyle ze dziewczynie nie
    chce sie nawet do mnie zadzwonic tylko czeka az ja to zrobie. Oczywiscie w
    niektorych regionach Polski bezrobocie jast bardzo wysokie i jest trudno
    znalesc prace i w to wierze, ale nie w zalatwianie posady przez kumoterstwo.

    Pozdrawiam
    Kaja