PracaGrupypl.praca.dyskusjejak długo szukacie pracy? › Re: jak długo szukacie pracy?
  • Data: 2003-07-16 17:10:41
    Temat: Re: jak długo szukacie pracy?
    Od: "Kaja" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej_NT" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:bf18k4$e8p$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > W wiadomosci :4...@n...onet.pl,
    > Użytkownik <s...@p...onet.pl> nagryzmolil:

    > znajomości angielskiego???????
    >
    > i tu masz racje
    > 1. Plecy to podstawa
    > 2. Tu juz niewazne co..........wazne ze masz plecy
    >
    > /ja szukam 4 miesiace - 7 lat doswiadczenia, angielski, bylem adminem
    > systemow w pewnym liczacym sie bardzo na scenie finansow banku/
    >
    > ale co tam
    > moze kogos poznam i tez bede mial plecy
    > e,tam
    >
    > --
    Ja ostatnio szukalam pracy 4 miesiace i znalazlam w duzej korporacji, w
    momencie kiedy firma sie laczy z inna, nie mialam tam plecow, zadnych
    ciotek, kuzynow ani nawet znajomych, nie znam tez biegle angielskiego.
    Czasami mam juz dosc wysluchiwania tego typu tekstow: owszem znajomi sie
    przydaja, ale nie wyobrazam sobie, zebym dostala prace za to kogo znam a nie
    ile umiem, nie zatrudnilabym tez nikogo kto ma kiepskie kwalifikacje ale
    jest z polecenia. Pomyslcie, taki szef dzialu zatrudni kogos bez
    odpowiednich kwalifikacji i co dalej? sam bedzie sie tlumaczyl z bledow
    pracownika, sam bedzie wykonywal jego prace? Jak to sobie wyobrazacie?

    Zycze wiecej wiary we wlasne mozliwosci i kwalifikacje

    Kaja