PracaGrupypl.praca.dyskusjeinspiracje › Re: inspiracje
    From: "jcm" <j...@1...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: inspiracje
    Date: Fri, 9 Jul 2010 10:30:35 +0200

    news:slrni3dfrc.clj.proteus@pl-test.org...
    > On 2010-07-08, Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:
    > [...]
    > To nie musi oznaczać projektowania, tylko być częścią administracji,
    > na zasadzie "utworzyć i przypisać uprawnienia programiście".

    Ech, dorabiasz sobie teorię.
    Owszem, "tworzenie baz danych" to b. szerokie pojęcie.
    Może np. oznaczać stworzenie prostej aplikacji w MS Access, jak również
    zamodelowanie i wdrożenie systemu zleceń itp.
    Może także dotyczyć, jak już wspomniałeś, zarządzaniem danymi w już istniejącej
    bazie danych.
    Znając praktykę i rzeczywistość w polskich, pożal się Boże, "firmach",
    najbardziej prawdopodobne 3 w jednym, czyli człowiek orkiestra (frontman,
    backman, grafik, handlowiec, sieciowiec, barman...)

    > Wiem. Ale samo "tworzenie baz danych" może się ograniczać do tego coo
    > podałem wyżej. Sam tak kiedyś pracowałem, że w środowisku firmowym jako
    > programiści nie mogliśmy tworzyć sami takich rzeczy, tylko szedł mail do
    > admina.

    Ale trudno administrację i zarządzanie uprawnieniami kont, nazwać tworzeniem baz
    danych, choć w pewnym sensie to jest tworzenie b.d.

    j.