PracaGrupypl.praca.dyskusjeinspiracje › Re: inspiracje
  • Data: 2010-07-09 11:16:00
    Temat: Re: inspiracje
    Od: "jcm" <j...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Yakhub" <y...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Wypisz, wymaluj - moja pierwsza praca :). W hurtowni (co prawda nie
    > spożywczej), robiłem wszystko to, co napisałeś i jeszcze trochę... A i tak
    > czasem pół dnia spędzałem, czytając ukradkiem gazetę w serwerowni,
    > czekając aż ktoś zadzwoni z problemem. I - żeby nie było wątpliwości -
    > wszyscy byli w zasadzie zadowoleni, bo wszystko działało. Ot, po prostu
    > praca "dozorcy". Nie bardzo widziałbym jakikolwiek sens zatrudniania
    > tam kogoś więcej, bo pracy tak naprawdę było niewiele. Najbardziej
    > narzekałem właśnie na nudę i samotność.

    W pewnym sensie to jest plus.
    W międzyczasie można np. robić jakiś projekcik, tzn. podwyższać swoje
    kwalifikacje. :)

    > Czyżbyś też kiedyś pracował na takim stanowisku? :)

    Tak, ja też miałem tę przyjemność. ;)
    I bywało różnie. Były plusy i minusy tej pracy.
    W sumie nie narzekam.
    Był też młodszy kolega, do którego należało wszystko to, co związane ze sprzętem
    i kabelkami.
    Ale traktowałem tę pracę jako dodatkową, do tego co robiłem poza pracą w tej
    firmie. :)