PracaGrupypl.praca.dyskusjeinspiracje › Re: inspiracje
  • Data: 2010-07-09 08:41:20
    Temat: Re: inspiracje
    Od: "jcm" <j...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Yakhub" <y...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:1sj6hhgwp7bqi$.dlg@wazzenon.pl...
    > ... oczywiste ...
    > ... bo podpięci jestetśmy do Polpaka i mamy ruter ...
    > ... bo od tego rutera biegnie kabelek do switcha ...
    > ... bo ruter robi od razu jako serwer DHCP ...
    > ... bo czasami trzeba podłączyć do sieci nowy komputer ...
    > ... bo mamy jakiś pożalsięboże system ERP, któremu czasami trzeba stworzyć
    > nową bazę,
    > ... czasami nawet trzeba zainstalować gdzieś nowy program ...
    > ... bo pani Kasia z sekretariatu tego nie potrafi ...
    > ... bo czasami przyjmujemy nowego pracownika i trzeba mu utworzyć konto
> [...]

    Nie liczyłbym, że to będzie tak sielankowo wyglądało w rzeczywistości.

    Jeśli firma decyduje się na zatrudnienie informatyka, to w firmie dzieją się
    różne dziwne rzeczy, z którymi ekipa sobie nie razi, nie ogarnia, np. wdrażanie
    nowego ERP i konieczność przeniesienia danych, zmiany indeksów towarowych,
    przeprowadzki i konieczność położenia sieci, mnóstwo innych upierdliwych
    dupereli, za które firmie zewnętrznej musieliby zapłacić krocie, a tak będą
    mieli młodego taniego jelenia, który będzie im "gasił pożary" na miejscu za
    góra: 2500 brutto. Czysta ekonomia. ;)))

    Tak to wygląda.

    j.