PracaGrupypl.praca.dyskusjeinspiracje › Re: inspiracje
  • Data: 2010-07-09 06:19:25
    Temat: Re: inspiracje
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-07-08, Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    [...]

    > A radziłem czytać uważnie...
    ><cit>
    > tworzenie baz danych
    ></cit>

    To nie musi oznaczać projektowania, tylko być częścią administracji,
    na zasadzie "utworzyć i przypisać uprawnienia programiście".

    > Pewnie jeszcze rozmajtych (bo sprecyzowania brak) - relacyjnych,
    > obiektowych, obiektowo-relacyjnych, w architekturze lokalnej, rozproszonej
    > itp., itd.
    > Czy ty w ogóle wiesz o czym mowa? Jak niezmiernie szeroka jest tylko ta
    > jedna dziedzina?

    Wiem. Ale samo "tworzenie baz danych" może się ograniczać do tego coo podałem
    wyżej. Sam tak kiedyś pracowałem, że w środowisku firmowym jako programiści
    nie mogliśmy tworzyć sami takich rzeczy, tylko szedł mail do admina.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl