PracaGrupypl.praca.dyskusjefirma rekrutacyjna › Re: firma rekrutacyjna
  • Data: 2005-04-08 11:27:41
    Temat: Re: firma rekrutacyjna
    Od: Jacek Wojnarowski <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witiia napisał(a):

    > Jestem pracującY

    Przepraszam, moja pomylka ;)

    > Wiem na czym polega rozmowa. Ale to pracodawca ją prowadzi. Przejęcie
    > kontroli (na siłę) nad rozmową nie jest mile widziane.

    nie mowie o przejmowaniu kontroli na sile, ale o rozmowie. ty i
    pracodawca zyskujecie. ty zyskujesz prace i kase,pracodawca twoja prace.
    wiec wybacz, ale musicie sie porozumiewac i miec wyjasnione wszystko na
    spotakniu(niekoniecznie pierwszym). a z drugiej strony, jak siadasz
    naprzeciw hr i okazuje sie, ze on ma pierwszy raz przed oczyma twoje
    dokumenty, to wybacz.. ja wtedy juz laduje.. ;)

    > Z reguły podczas rozmowy omawiane jest właśnie CV, które to rekrutujący
    > ma przed sobą. Po prostu nie wyobrażam sobie, w którym momencie
    > wywaliłeś z takim tekstem. Chyba, że cała rozmowa nie odnosiła się
    > kompletnie do Twojego doświadczenia, wykstrzałcenia itp.

    Nie, ale od razu widzisz, czy osoba traktuje cie powaznie, czy nie.
    Powiem moze tak, nie chcac sie chwialic, mam spore doswiadczenie w
    sprzedazy w roznych branzach i typach klientow. zreszta ladnie to
    opisalem w cv, ze nawet nie ma potrzeby pisania lm. osoba wystarczy, ze
    spojzy i widzi stanowiska itp, a jedna babka na spotakniu wali mi, ze
    mam male doswadczenie w sprzedazy i ze niedawno zaczalem... jak sadzisz?
    mam jej tlumaczyc? hehe, po prostu olalem ja i koniec. zapytalem ja po
    prostu, czy przygotowala sie do rozmowy ze mna, bo ja juz wiem jaka
    firma zlecila jej rekrutacje i mam duzo wiadomosci o niej (firmie).
    zrobila sie czerwona, a ja sobie poladowalem..
    ps: na marginesie - zostalem zaproszony na drugi etap rozmowy, ale to
    juz inna historia....

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Wojnarowski - jacek.wojnarowski [malpa] sprzedaz.org
    www.sprzedaz.org - Szkolenia sprzedażowe, bezpłatne artykuły i porady na