PracaGrupypl.praca.dyskusjefirma rekrutacyjna › Re: firma rekrutacyjna
  • Data: 2005-04-08 11:21:53
    Temat: Re: firma rekrutacyjna
    Od: "Coinneach Odhar" <C...@m...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gdzieś z głębi "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> wypłynęło z
    pasją:

    > Mysle, ze istnieja ludzie bedacy polaczeniem dobrego PH z dobrym HR, bo
    oba
    > te zawody wymagaja licznych cech wspolnych, takich jak sprawnosc w
    > kontaktach z ludzmi i umiejetnosci negocjacyjne, zdolnosc oceny tego, z
    > jakim czlowiekiem mamy do czynienia itd. Problem nie wynika z tego
    > polaczenia, tylko raczej z tego, co piszesz ponizej:

    Owszem, że istnieją, ale IMHO to strata czasu, jeśli konsultant poświęca
    75% swego czasu na uśmiechanie się do klienta, zamiast pracować nad
    metodologią, wymyślać narzędzia, porządnie przygotować się do rozmowy,
    przeczytać CV itd. A na rynku jest MASA firm, dla których sprawą życia i
    śmierci jest podłapanie kontraktu, więc spełniają wszelkie życzenia
    klienta, nawet te najgłupsze, a kandydaci dla nich to mierzwa. Wszędzie
    można się dowiedzieć, że firmy takie zatrudniają "doświadczony zespół
    profesjonalnych specjalistów, dążący do jak najlepszego zapewnienia potrzeb
    klienta" itd. itp. Gdybym ja założył taką agencję, to pion handlowy byłby
    oddzielony od pionu HR i koncepcja by się zweryfikowała :)

    Pozdro
    Coinneach