PracaGrupypl.praca.dyskusjefirma rekrutacyjna › Re: firma rekrutacyjna
  • Data: 2005-04-08 13:17:36
    Temat: Re: firma rekrutacyjna
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WL" <n...@m...com> napisał w wiadomości
    news:d35r9s$72l$1@opal.icpnet.pl...

    > WKF. Co to jest sciezka kariery bo ja tez bym nie umial odpowiedziec?

    W duzych firmach (ci HR rekrutowali dla duzej) jest zwykle dokladnie
    opracowany system awansow, w stylu: z tego stanowiska mozna przejsc na to a
    to, po takim a takim czasie pracy i takich a takich wynikach. Stanowisko
    bylo nieciekawe, ale gdyby bylo - jak to w duzych firmach bywa - poczatkiem
    mozliwej interesujacej sciezki w gore, bylabym sklonna porozmawiac. Niestety
    na ten temat ta pani nie potrafila mi nic powiedziec i zaczela sie jakac, ze
    cos tam na pewno (jakies mozliwosci) jest.

    Sadze, ze w ogole maja klopoty z obsadzeniem tego stanowiska, skoro
    zadzwonili do mnie (zglosilam sie po prostu, nie na okreslone stanowisko),
    osoby - jak z CV powinno wynikac - nie dopasowanej do niego zarowno
    charakterologicznie (za malo kontaktow z ludzmi, a ja tego jak kania dzdzu
    potrzebuje) jak i o kwalifikacjach ukierunkowanych ciut inaczej. Wygladalo
    to na panikarskie sprawdzanie kogokolwiek w bazie "a moze ten sie zgodzi".
    Swiadczy za tym calkowity brak pytan zwiazanych z moim CV (sic!) i
    rozpoczecie od "reklamowania" stanowiska :)

    Jednym slowem, mam jak kazdy troche roznych doswiadczen rekrutacyjnych za
    soba, bardziej i mniej profesjonalne potraktowanie, ale z taka skrajnoscia
    sie zetknelam pierwszy raz i nie sadzilam w swoim idealizmie, ze cos takiego
    moze na rynku funkcjonowac jako firma HR. Bo jak mala firemka wlasnymi
    silami robi sobie rekrutacje, to nalezy sie wyrozumialosc.

    I.