PracaGrupypl.praca.dyskusjefirma rekrutacyjna › Re: firma rekrutacyjna
  • Data: 2005-04-09 10:17:24
    Temat: Re: firma rekrutacyjna
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Coinneach Odhar" <C...@m...wp.pl> napisał
    w wiadomości news:d377bj$1t2$1@opal.icpnet.pl...
    .

    > A co to w ogóle byli za miszczowie? Jeśli masz skrupuły w demaskowaniu ich
    > na grupie ;), to napisz chociaż na priva, jeśli można prosić...

    Sorry, ale mam zasade, ze po jednorazowym negatywnym wrazeniu wynikajacym z
    czegos innego niz nie zaplacenie naleznosci nie krytykuje publicznie i
    imiennie, bo bywaja wyjatki, wpadki, poslizgniecia itd. Ale jak od kogos,
    czyje zdanie cenie dotrze do mnie podobnie negatywna opinia lub drugi raz
    sie z nimi nieprzyjemnie zetkne, nie bede miec skrupulow w wyartykulowaniu
    nazwy :)

    I.