PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy sie stoi czy sie lezy 1000 ileś się nalezy › Re: czy sie stoi czy sie lezy 1000 ileś się nalezy
  • Data: 2006-08-18 16:25:40
    Temat: Re: czy sie stoi czy sie lezy 1000 ileś się nalezy
    Od: "Jan Słupicki" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    [...]
    > Słyszałeś i idei przeprowadzki?
    > Znaleźć pracę, nie zawracać pracodawcy dupy kosztami przeprowadzki,
    > znaleźć mieszkanie, przenieść się na inną uczelnię?
    >
    > Tak, trzeba ponieść pewne koszty, ale jakbym nie zdecydował się zostać
    > we Wrocławiu, tylko wróciłbym po studiach do mojego rodzinnego miasta,
    > to jakbym miał 1200 to mógłbym o sobie mówić 'szczęściarz'.
    >
    > A tak - jak najszybsze zejście z garnuszka rodziców było priorytetem, bo
    > pasożyt kosztuje.

    To właściwie jakie jest twoje zdanie ? Tu dowodzisz że trzeba
    aktywnie zabiegać o lepsze zarobki a na wątku który ze mną
    prowadzisz twierdzisz że wszystko to i tak zależy tylko od szczęścia.
    Przecież przeprowadzka nie polepszy jego 'karmy'.
    Jak ma chłop szczęście to i na prowincji zbije kokosy.

    --
    Jan Słupicki