PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy sie stoi czy sie lezy 1000 ileś się nalezy › Re: czy sie stoi czy sie lezy 1000 ileś się nalezy
  • Data: 2006-08-20 22:49:19
    Temat: Re: czy sie stoi czy sie lezy 1000 ileś się nalezy
    Od: "Chmuri" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hmm mam 20 lat skończyłem liceum profilowane i jednoroczne technikum
    kierunek informatyka, przedemną studia na politechnice wrocławskiej z
    którymi nie mam pojęcia czy sobie poradzę bo niestety nie jestem
    matematycznie uzdolniony tak myślałem nad znalezieniem pracy na weekend i
    pujściem na dzienne... rodzice coś tam by dorzucili i bym studiował
    prywatnie inormatyke, bo wydział elektryczny jakoś nie za bardzo mi do gustu
    przemawia tak złożyłem tam bo wiedziałem na pewno ze sie dostane, praca tak
    właśnie rozglądam sie za pracą ide sobie do tesco do makro jest wszędzie
    jest tylko zawsze chcą na pełen etat i na stałe ale niesetty dla mnie
    zaoczne odpadają bo nie naucze tam się niczego czego mógłbym sie sam w domu
    nauczyć, wchodze na pl.praca.oferowana ... no jest multum pracy głównie
    informatycy finansierzy i najróżniejsi specjaliści, zastanowiłem sie i
    doszedłem do wniosku że nie mam czego szukać na rynku pracy jako informatyk,
    bo z tego co piszą chodzi mi o oczekiwania to szkają specjalistów a nie
    jakiś tam podrzędnych ludzi którzy zajmują się administrowaniem Oracle w
    wolnym czasie..:). A właśnie programowanie jest moją piętą achillesową. I
    teraz jestem w kropce narazie mam tylko mature 31 sierpia sie dowiem czy mam
    tytuł technika i co dalej?? Pujde na zaoczne i do pracy no dobra ale jakiej
    pracy?? Studiować bede informatyke a z makro za 8zł brutto będe zdobywał
    doświadczenie?? Rozumiem finanse bo zawsze można sie w jakimś banku
    zakręcić?? Dzieje sie to samo co z makretingowcami i księgowymi zapas na
    dobre parenaście lat.A najlepsze jest to że wychodzi taki programisa biegły
    wyryty z jakimiś wyróżnieniami i dostaje 2000zł/netto na ręke i mu to nie
    pasuje i sie chłopak załamuje..:). I teraz sobie pluje w brode że nie
    poszedłem na ślusarza,dekarza, lub podobne zawody bo przy takich
    Informatykach ja byłbym teraz kimś bo to ja wybierałbym sobie u kogo pracuje
    a nie pracowadca mnie bo nie ma komu robić i to każdy sie zemną zgodzi,Nie
    musiałbym tracić życia na nauke tylko bym sobie jakko hobby udomowił
    komputer. A fach bym zdobył w pracy. A teraz?? Mam 2 wyjścia albo ostro sie
    przyłoże i naucze sie tych wszystkich "podstaw" zapewne uważanych przez
    niktórych całkoawania, pochodnych i innych "ciekawych" żeczy na analizie
    matematycznej. Nie mówiąc już o fizyce bo to wkońcu wydział elektryczny.Albo
    znajde prace na weekend nie mam pojęcia gdzie..(napewno nie Mc donald bo tam
    rok czasu przepracowałem i nie mam zamiaru wracać)ale napewno nie w jakiś
    kołochozach typu tesco. A zarobek?? Ja licze na 2 osoby wkońcu nie każdy
    chce sam żyć..;) Nie wiem obecnie czym będe sie z w życiu zajmował ale po
    2000/zł jak dla mnie wystarczyło by spokojnie jakbyśmy przynosili z moją
    dziewnczyną( puźniejszą żoną ;) na "głowe" to spokojnie wystarczy 4000zł na
    2 osoby to jest moim zdaniem wystarczająco na miesiąc chyba że ma sie
    "wyższe" aspiracje no to już droga wolna ale tak jak liczyliśmy spokojne ta
    kwota by nam wystarczyłą na życie. Kto sie z tym nie zgadza to napewno
    pochodzi z "wyższej" półki,albo tak jak mówie ma wysokie życiowe aspiracje i
    myśli że jak ma magistra to jest kimś.. ale niestety teraz to już jest tylko
    przedrostek(no i wiedza)..:).

    Pozdrawiam i przepraszam jak kogoś uraziłem tą wypowiedzią no to jutro
    szukać roboty w hurtowni za 1200zł brutto..:)

    Dobranoc