PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy sie stoi czy sie lezy 1000 ileś się nalezy › Re: czy sie stoi czy sie lezy 1000 ileś się nalezy
  • Data: 2006-08-17 08:28:36
    Temat: Re: czy sie stoi czy sie lezy 1000 ileś się nalezy
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 16 Aug 2006 23:50:27 +0200, Kira <c...@e...wytnij.pl>
    w <ec03v3$qhr$1@inews.gazeta.pl> napisał:

    > Re to: Jakub Lisowski [Wed, 16 Aug 2006 19:12:46 +0000 (UTC)]:

    > O cholera, to jednak da się *pracą* i nie trzeba na to
    > szczęście z nieba czekać?? Zaskakuje mnie kolega...

    Potrafisz zrozumieć, że szczęście jest równie ważne, jak umiejętności?
    Bez przeczytania jednej wiadomości na newsach prawdopodobnie nadał bym
    tkwił na zaplutym 1/2 etatu za 1100 brutto/700 netto.
    Zaryzykowałem i udało się, ale szczęście ścigało się w tym z
    umiejętnościami.

    > Co tam kto lubi, ja potrzeby generalnego remontu co
    > 2 miesiące nie odczuwam, więc spokojnie starcza połowa

    No mi się zdarzyło wiedzieć, ile kosztują meble do kuchni i jak dla mnie
    to kwota 5k jest kwotą, nad którą się muszę zastanowić.

    > Kira

    ja czyli jakub
    Revoke.