PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy sie stoi czy sie lezy 1000 ileś się nalezy › Re: czy sie stoi czy sie lezy 1000 ileś się nalezy
  • Data: 2006-08-17 13:13:05
    Temat: Re: czy sie stoi czy sie lezy 1000 ileś się nalezy
    Od: Michał <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nonsens, mozna studiowac zaocznie a pracowac w tygodniu. Srednia pensja to
    2500.
    > Student ktory cos uzytecznego potrafi na luzaku zarobi 1200 zl pracujac
    przez
    > miesiac 3 dni w tygodniu i moze studiowac dziennie (np. informatyke na
    > uniwersytecie- sprawdzone :P ). Jesli potrafi mniej to idzie na zaoczne i
    > zarabia mniejsza salatke, np. 1200 w skali miesiaca i tez za to sie
    utrzyma. Nie
    > wciskaj bajek ze nie znajdzie sie dzisiaj niczego powyzej 680 zeta bo to
> [...]
    biadol.

    A więc ty mieszkasz w takim mieście a ja w innym, wczoraj miałem super
    oferte na stacji benzynowej za 800 - super oferta !!! Tylko trzeba dodać że
    te 800 to za 7 dni w tyg po 12 h i właściciela gówno obchodzi że studiujesz
    i tak cie nie zwolni, podobnie było w poważniejszych zakładzikach gdzie u
    nas przeważnie są systemy 4 brygadowe/3 zmianowe. I przestańcie ludzie
    wciskać kit jak to jest uwas ... co mnie to obchodzi ??? Piszę z własnej
    perpektywy i ja wcale nie mówię że u was tak musi być!!! W firmie której
    pracowałem np. księgowa (jedna w całym zakładzi) prowadząca całą księgowość
    zarabiała 800 zł. Takie są tutaj płace dlatego kto może ten ucieka. 75%
    młodych ludzi już wyjechało, naprawde żeby spotkać kumpla to trzeba na
    wakacje czekać...
    Są takie dziury (miasto ok 20k) w kraju i co mnie to obchodzi jak jest u
    Ciebie ??