PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy sie stoi czy sie lezy 1000 ileś się nalezy › Re: czy sie stoi czy sie lezy 1000 ileś się nalezy
  • Data: 2006-08-17 06:00:11
    Temat: Re: czy sie stoi czy sie lezy 1000 ileś się nalezy
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Słupicki wrote:
    > [...]
    > [...]
    > No to mnie zastrzeliłeś tym stwierdzeniem że wszystko zależy od
    > szczęścia a umiejętności tylko nieznacznie pomagają. Stąd prosty
    > wniosek że nie ma sensu się uczyć jeśli te umiejętności mają taki
    > nieznaczny wpływ na nasze życie. Chyba znacznie prościej nic
    > nie robić i czekać aż to szczęście nas kopnie w d...
    >
    > To jest po prostu argumentacja wyuczonej bezradności.
    > Ludzie nie potrafią zaakceptować prawdy że są jakoś gorsi
    > od innych (bardziej leniwi, niezaradni czy po prostu głupsi) i dlatego
> [...]

    Niekoniecznie, jesli lubisz gdzies mieszkac, a pracy normalnie platnej
    jest tyle co kot naplakal, dodatkowo fachowcow w tej dziedzinie w tym
    miejscu jest wiecej niz mozna ich zatrudnic w okolicy w tej
    dobrzeplatnej pracy, to normalnym jest, ze trzeba miec szczescie by ta
    dobrzeplatna prace dostac. Oczywiscie jest jeszcze mobilnosc i tym
    podobne farmazony, zgadza sie, ale to oznacza wyjazd nie tylko z tej
    miejscowosci ale w sumie i wogole z kraju, bo przeprowadzac tu sie nie
    za bardzo oplaca.... Przelicznik koszt przeprowadzki/zysk jest
    niekorzystny i to nie tylko finansowy ale i infrastrukturalny.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl