PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy sie stoi czy sie lezy 1000 ileś się nalezy › Re: czy sie stoi czy sie lezy 1000 ileś się nalezy
  • Data: 2006-08-16 21:54:28
    Temat: Re: czy sie stoi czy sie lezy 1000 ileś się nalezy
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Jakub Lisowski [Wed, 16 Aug 2006 20:48:27 +0000 (UTC)]:

    > Nie absolutnie. Tylko że 'da się' zależy od wielu
    > czynników, które niekoniecznie zależą od osoby.

    To kombinuj jak je obejść.

    > Nie wiem dlaczego nagle pojawiliśmy się 'wy', oraz co ktoś
    > ma potrafić ciut bardziej niż.

    Pała z czytania ze zrozumieniem w takim razie.
    Zostawiam ci ten kawałek gdzie pojawia się "wy" i wyjaśniam
    co ktoś powinien lepiej "od was" potrafić. Poczytaj jeszcze
    z raz czy dwa, IMO dość jasno jest napisane...

    [...]
    > Ty poważnie nie potrafisz czytać ze zrozumieniem?

    Rzucasz jakimś idiotyzmem z kosmosu pt. "wszyscy mają pisać
    programy" i oczekujesz sensownej odpowiedzi...?

    > Ja wiem, co potrafięzrobić, aby mi za to płacili, i to robię.

    O, to daje się...? I tak bez szczęścia i koneksji...?
    Niemożliwe normalnie.

    > Tobie tylko pokazuję, że nie jest tak prosto wystartować
    > z niczego, nie mając nawet odrobiny kasy na start

    Ależ ja nigdzie nie mówię że łatwo.
    Mówię tylko że się da.

    Kira