PracaGrupypl.praca.dyskusjeczas reakcji dzialow HR › Re: czas reakcji dzialow HR - przyklad
  • Data: 2002-05-31 19:17:29
    Temat: Re: czas reakcji dzialow HR - przyklad
    Od: "CIA" <n...@e...available> szukaj wiadomości tego autora

    Gdy go zapytalem dlaczego nie porozmawial jeszcze z nastepnymi,
    > moze bylby ktos lepszy? Bo to nie mistrzostwa Polski. Oczywiscie te 9 osob
    > dostalo zawiadomienie o decyzji negatywnej.

    na ogloszenie takiej firmy nawet bym nie odpowiedzial..... szkoda zycia i
    energi by poswiecic sie tej firmie albo podobnej. Malo nadal jest firm z
    klasa.

    moja specjalnosc? .... Inzynieria Materialowa /mega szerokie spektrum
    zagadnien - od kontr jakosci, po wdrazanie nowych technologii produkcyjnych/

    ubiegam sie o : Inzynier Procesu , Inzynier Rozwoju .... etc zwiazane z
    produkcja / rozwojem

    Firmy ktore zrobily najbardziej pozytywne wrazenie na mnie /w kolejnosci od
    naj/ :
    - R.R. Donnelley - krakow
    - Thomson Multimedia - Zyrardow
    - Reemtsma - Jankowice
    - VW Poznan

    W kazdej z nich znalazlem sie w czolowce kandydatow. Tam dzialy HR naprawde
    wiedza co robia, ale na sam TOP nadal stawiam Donnelley, potem daleko w tyle
    reszta ..... zeby taki poziom extermalnie wysoki werbunku spotykac w
    wiekszej ilosci firm.

    z zachodnich /tylko 3szt..... za krotko sie tym zajmuje/
    - Carl ZEISS - Goetingen
    - DaimlerChrysler - Stuttgart
    - VW - Wolfsburg

    pozdrawiam, pawel