PracaGrupypl.praca.dyskusjeczas reakcji dzialow HR › Re: czas reakcji dzialow HR - przyklad
  • Data: 2002-05-31 19:51:39
    Temat: Re: czas reakcji dzialow HR - przyklad
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > na ogloszenie takiej firmy nawet bym nie odpowiedzial..... szkoda zycia i
    > energi by poswiecic sie tej firmie albo podobnej. Malo nadal jest firm z
    > klasa.

    Jest to cholerenie smutne, że nasze firmy nie mogą wyjść z twarzą, chociażby
    dla osób które przeszły 2 etap rozmów. Nie raz się z tym spotkałem, iż
    niechętnie nawet udzielili informacji po czasie ! Takie traktowanie jest
    odzwierciedleniem jak się traktuje rekrutującego oraz bardzo często
    pracownika. Jak się jest potrzebnym w firmie to jakoś jest, ale jak są
    zwolnienia, to jak zadżumionego się go traktuje !!!

    W końcu ktoś kto szuka dłuższy czas pracy bezskutecznie, to nawet odmowna
    decyzja jest lepsza niż jej brak i przysłowiowe "kopnięcie w anala"
    przyszłego pracownika.

    Uczcie się kultury polscy przedsiębiorcy !!!

    Wrangler