PracaGrupypl.praca.dyskusjeczas reakcji dzialow HR › Re: czas reakcji dzialow HR
  • Data: 2002-06-01 11:54:26
    Temat: Re: czas reakcji dzialow HR
    Od: "Coinneach Odhar" <a...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Proszę Państwa, cztery lata siedzę w branży rekrutacji, jestem wyszkolony
    tak, że jest może kilkunastu ludzi w Polsce na moim poziomie i myślicie, że
    jakichś pracodawców interesuje, co potrafię? A gdzie tam... Sam szukałem
    pracy półtora roku, byłem w TRW w Częstochowie, w tych komputerowych
    zakładach w Tczewie, w Onecie w Krakowie i uważam, że rekrutacja, z jaką się
    zetknąłem, to kpina. Gdybyście zobaczyli korespondencję z facetem z Onetu,
    nie uwierzylibyście, że można w takiej firmie traktować ubiegającego się o
    pracę z takim CHAMSTWEM. Polski rynek rekrutacji to KOMPLETNA ŻENADA,
    popatrzcie na serwisy internetowe. Zapisujecie się do Jobpilota na dane
    stanowisko w jakimś regionie, a oferty dostajecie na wszystkie inne
    stanowiska ze wszystkich regionów - żenada. I tyle.
    Pozdro
    Coinneach