PracaGrupypl.praca.dyskusjeczas reakcji dzialow HR › Re: czas reakcji dzialow HR - przyklad
  • Data: 2002-06-01 19:19:25
    Temat: Re: czas reakcji dzialow HR - przyklad
    Od: Mariusz Lotko <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    CIA wrote:

    > "Z przykroscia zawiadamiamy, ze po dlugich rozwazaniach i analizie Pana
    > kandydatury doszlismy do wniosku, ze nie mozemy zaoferowac Panu stanowiska
    > w naszej firmie. Chce podkreslic, ze nie Pana kwalifikacje zawazyly na
    > naszej decyzji, ale potrzeby firmy" itd bardzo fachowym jezykiem
    > /angielskim/ wytlumaczono mi jak bardzo zaluja ze nie moga dac mi pracy...
    > czasem tez milo dostac mila odmowe, nie jest to dolujace

    Nie chce byc zlosliwy, ale musze: prawie sie poplakalem...

    Ludzie, takie odpowiedzi tez sa "z automatu" i nie ma sie co "podniecac".

    Dostalem kiedys piekna opowiedz odmowna:
    "Szanowny Panie,

    z przykroscia informuje, ze zdecydowalismy sie na zatrudnienie innego
    kandydata.

    Zycze wielu sukcesow w zyciu zawodowym.

    Imie Nazwisko
    FIRMA"

    Koniec cytatu. Proste, klarowne i uprzejme. Zapewne nie odpowiadaly im
    moje wymagania, wiec po co mieli "sciemniac", ze jestem "zajebisty"
    i "bardzo zaluja"?

    No chyba, ze ktos to lubi.

    --
    Mariusz Lotko