PracaGrupypl.praca.dyskusjeŻeby się młodzieży z branży IT w dupach nie poprzewracało... › Re: Żeby się młodzieży z branży IT w dupach nie poprzewracało...
  • Data: 2006-09-22 15:57:31
    Temat: Re: Żeby się młodzieży z branży IT w dupach nie poprzewracało...
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Czaplinski napisał(a):

    > Link: http://realtester.blox.pl

    A ja się czepnę tego:

    "- Jak wam się nie podoba to spadać, na wasze miejsca czekają dziesiątki
    chętnych - mruknąłem do kolegi."

    Między projektami - może. Jeżeli jednak firma posłużyłaby się tego typu
    argumentem w stosunku do mnie, w momencie kiedy projekt byłby w toku,
    to po prostu wybuchnąłbym śmiechem i życzył powodzenia w spłacaniu kar
    finansowych za niedotrzymanie terminów. :) Programisty, zwłaszcza
    siedzącego głęboko w projekcie, nie da się "wymienić" z dnia na dzień,

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl