PracaGrupypl.praca.dyskusjeŻeby się młodzieży z branży IT w dupach nie poprzewracało... › Re: Żeby się młodzieży z branży IT w dupach nie poprzewracało...
  • Data: 2006-09-22 16:24:09
    Temat: Re: Żeby się młodzieży z branży IT w dupach nie poprzewracało...
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Any User napisał(a):

    > Chyba, że się już na wstępie zorganizuje pracę w ten sposób, że każdy
    > programista będzie łatwy do wymiany.

    Nie wydaje mi się. Nie jest problemem pozbycie się starego. Problemem jest
    wdrażanie nowego. A wdrażanie nowego oznacza:
    - spowolnienie pracy
    - konieczność poświęcenia nowemu nieprzeciętnie dużo energii, by pokazać mu
    metodologię stosowaną w firmie
    - konieczność znacznie większej weryfikacji pracy nowego

    I przed tym nie uciekniesz. Nawet na inżynierii programowania uczą, że każdy
    nowy, dodatkowy programista w już trwającym projekcie spowoduje _spowolnienie_
    pracy zespołu, a nie jego przyspieszenie. :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl