PracaGrupypl.praca.dyskusjeŻeby się młodzieży z branży IT w dupach nie poprzewracało... › Re: Żeby się młodzieży z branży IT w dupach nie poprzewracało...
  • Data: 2006-09-22 22:23:59
    Temat: Re: Żeby się młodzieży z branży IT w dupach nie poprzewracało...
    Od: MK <m...@p...fm.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Piotrek napisał(a):
    > tak, mozesz sie pocieszac ale przez najblizsze lata to w IT jest i bedzie
    > najwiekszy rozwoj.

    Witam, ja w branży pracuje od 12 lat ( serwis ).
    Rozwój jest, zgadza się, ale jakość spada!
    Na dzień dzisiejszy wywalił bym 80% administratorów
    w firmach. A część firm nie powinna w ogóle używać komputerów.
    To co się dzieje to skandal, nie raz musiałem spinać rozsypaną
    macierz dyskową z winy administratora, niektórzy to nawet
    systemu serwerowego nie potrafią zainstalować i prawidłowo skonfigurować
    a potem jest zgrzyt i płacz, nic mu nie pomoże dyplom informatyka.
    A ja mówie że dane to on musi z backupu odzyskać, a on na to
    że ostatni backup ma z przed 3 miesięcy bo zapomniał zrobić.

    Niestety praca informatyka nie polega na graniu w quake cały dzień.

    MK