PracaGrupypl.praca.dyskusjeStosunki z byłym pracodawcą › Re: Stosunki z byłym pracodawcą
  • Data: 2010-07-26 15:25:13
    Temat: Re: Stosunki z byłym pracodawcą
    Od: "jcm" <j...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:i2k83n$biu$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał
    > Jasne, zapewne odbieranie telefonów podczas nieobecności swego kolegi z
    > pokoju, też musi mieć wpisane do umowy :>
    > Skąd ty się chłopie urwałeś?
    > Nie kompromituj się tępolu.
    > Zajrzyj sobie do KP i interpretacji odpowiednich przepisów, jeśli nie wiesz, o
    > czym mowa.
    > Swoją drogą twoje zdanie w tej kwestii jest dokładnie takie samo, jako moje,
    > tylko wyrażone innymi słowami. Jakimż więc trzeba być kretynem,
    > żeby tego nie widzieć i krytykowac kogoś dla samego faktu krytykowania :>
> [...]

    No dobrze, panowe, ale ja nadal czegoś nie rozumiem.
    Przykładowo:
    Zakres moich obowiązków zawiera zapis o przeszkoleniu nowego pracownika. To może
    być zarówno każdy nowy pracownik wymagający takiego szkolenia wstępnego, jak i
    następca z mojego działu. Minął okres wypowiedzenia, umowa wygasła. Nie ma
    następcy. Po miesiącu dzwoni (były już) szef i prosi abym przyjechał do jego
    firmy i przeszkolił nowo zatrudnioną osobę na moje stanowisko.

    Bo jeśli tak, to może on i dopiero po roku (po kilku latach) kogoś nowego
    zatrudnić, i wezwać mnie do przeszkolenia, a tym samym dopełnienia obowiązku!

    Po mojemu to się kupy nie trzyma.

    j.