PracaGrupypl.praca.dyskusjeStosunki z byłym pracodawcą › Re: Stosunki z byłym pracodawcą
  • Data: 2010-07-27 17:08:54
    Temat: Re: Stosunki z byłym pracodawcą
    Od: "jcm" <j...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Odpowiem tak - w moim przekonaniu podanie haseł jest trochę jak oddanie kluczy
    > od pomieszczenia. Trzeba oddać odchodząc z roboty.
    > Znajomość procedur - nie wiem co masz na myśli.

    Krótkie przeszkolenie-wprowadzenie osoby, która będzie pełniła obowiązki, z
    czynności, które wykonywał tylko jego poprzednik (jako osoba o szerszych
    uprawnieniach).

    > Nakazać oczywiście były pracodawca niczego nie może, może natomiast
    > wystąpić do sądu jesli mu się wydaje, że ma o co.
    > Nie wszystko da się ująć artykułami, paragrafami, dlatego są sądy i (niestety)
    > prawnicy.

    E tam, zaraz do sądu. :)

    > Jak wyżej - dlatego wymyślono wymiar "sprawiedlowości" w postaci sądów.

    To ostateczność.
    Przy odrobinie dobrej woli zawsze można się dogadać, albo... po prostu, nie
    odbierać telefonu (zmienić numer), unikać wszelkich kontaktów, a sprawa umrze
    śmiercią naturalną.