PracaGrupypl.praca.dyskusjeStosunki z byłym pracodawcą › Re: Stosunki z byłym pracodawcą
  • Data: 2010-07-27 18:22:22
    Temat: Re: Stosunki z byłym pracodawcą
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:4c4e7b56$0$19180$65785112@news.neostrada.pl Bing
    <k...@w...pl> pisze:

    > a ma dowody ze nie zrobil ? jest protokol przekazania obow, hasel ?
    Pamiętaj, że dowodem może być wszystko co sąd (nasz sąd) dopuści jako
    dowód - w tym dowód z zeznań.
    Dlatego dobrze jest zadbać o własny tyłek i odpowiednie dokumenty mieć
    potwiedzone na kopii.

    > SC sciemnia bo czegos nie pamieta i tyle o tym
    > koniec umowy, koniec swiadczenia pracy, proste
    No właśnie nie całkiem takie proste. Jak już wielokrotnie pisałem
    dochodzenie roszczeń z tytułu stosunku pracy możliwe jest w okresie 3 lat. A
    możliwe jest także w pewnych sytuacjach roszczenie cywilne.
    Ba! - nawet karne czasem.

    --
    Jotte