PracaGrupypl.praca.dyskusjeStosunki z byłym pracodawcą › Re: Stosunki z byłym pracodawcą
  • Data: 2010-07-26 16:14:14
    Temat: Re: Stosunki z byłym pracodawcą
    Od: "Krzysztof" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał

    > Nie jest w tym ujęciu okresem szczególnym, zatem nie trzeba tego osobno
    > zaznaczać ("To się tyczy okresu trwania umowy (oraz czasu
    > wypowiedzenia").

    Nie trzeba, ale ponieważ multum osób traktuje ten okres błędnie jako
    okres_poza_umową o pracę, to celowo zaznaczyłem, żeby nie było niejasności.
    W najmniejszym stopniu nie jest to żaden błąd, a jedynie uściślenie.
    Ale jak widać dla ciebie to tylko kolejna okazja, żeby się do mnie
    przypieprzyć. Potwierdza to jednak tylko i wyłącznie to, co piszą o tobie
    inni w całym usenecie. Niedługo pokonasz samego Arniego Buzdygana :>

    K.