PracaGrupypl.praca.dyskusjeStosunki z byłym pracodawcą › Re: Stosunki z byłym pracodawcą
  • Data: 2010-07-27 18:32:22
    Temat: Re: Stosunki z byłym pracodawcą
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:i2n3vp$g5i$1@news.mm.pl jcm <j...@1...pl> pisze:

    > Krótkie przeszkolenie-wprowadzenie osoby, która będzie pełniła
    > obowiązki, z czynności, które wykonywał tylko jego poprzednik (jako
    > osoba o szerszych uprawnieniach).
    Tutaj moim zdaniem mówimy na zbyt dużym poziomie uogólnienia.

    > E tam, zaraz do sądu. :)
    Sądy są dla ludzi. :)

    > To ostateczność.
    > Przy odrobinie dobrej woli zawsze można się dogadać,
    Owszem, dogadanie się jest zawsze najlepsze.
    Tylko, że dobra wola nie zawsze dla wszystkich oznacza to samo.
    No i nie można pozwolić jej nadużywać.

    > albo... po prostu,
    > nie odbierać telefonu (zmienić numer), unikać wszelkich kontaktów,
    To są uciążliwości, które udarzają w ciebie samego. Po diabła masz zmieniać
    nr telefonu? Nie lepiej go po prostu od początku nie podawać? A jak już
    wyciekł, to przecież i tak niekoniecznie wiesz kto dzwoni. Ale jak ktoś
    niechciany, to na telefonie masz taki przycisk "rozłącz". To twój telefon
    możesz na nim naciskać co chcesz i kiedy chcesz. :))
    Unikać kontaktów? Jak? Wyprowadzić się?

    > a sprawa umrze śmiercią naturalną.
    Bywa, że jednak nie.