PracaGrupypl.praca.dyskusjeRóżnice: koordynator vs kierownik vs specjalista › Re: Różnice: koordynator vs kierownik vs specjalista
  • Data: 2008-07-21 15:45:39
    Temat: Re: Różnice: koordynator vs kierownik vs specjalista
    Od: Any User <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    -w-google.html

    > No i znowu kłamiesz -- przecież nie masz pojęcia, jak się pracuje w
    > Google i w jaki sposób Google dostaje tę wydajność pracowników, o którą
    > im chodzi.
    >
    > Nie będę prostował Twoich przeinaczeń, bo nie ma to sensu, ale
    > zwrócenie uwagi na to, że jesteś zwykłym kłamcą jest dosyć, IMO,
    > istotne -- choćby dla tych, którzy czytają Cię po raz pierwszy i
    > mogliby pomyśleć, że wiesz, o czym piszesz.

    Nie kłamię. W polskich firmach pracuje się "w pocie czoła", w Google na
    sporym luzie. Owszem, w Google nie pracuję, ale praca tam mnie
    interesuje i dużo na ten temat czytam, zatem *coś* wiem.

    A to najnowsza rzecz, którą czytałem (w całości):

    http://xooglers.blogspot.com/

    Może autorzy też nie wiedzą, o czym piszą?

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com