PracaGrupypl.praca.dyskusjeRóżnice: koordynator vs kierownik vs specjalista › Re: Różnice: koordynator vs kierownik vs specjalista
  • Data: 2008-07-24 01:24:51
    Temat: Re: Różnice: koordynator vs kierownik vs specjalista
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Any User wrote:

    > Nie kłamię. W polskich firmach pracuje się "w pocie czoła",

    Chlopie, pojdz do pierwszej lepszej galerii handlowej czy butiku w III
    czy IV RP i zobacz jak wyglada ten pot z czola i profesjonalizm panienek
    i/lubi dzendelmenow co tam pracuja. Miny maja takie jakby im ktos pol
    rodziny wymordowal lub zostalo im 3 dni zycia. Kultura, chec pomocy i
    obeznanie mizerne. Usmiechu zasadniczo brak.

    Nastepnie pojdz sobie do dowolnego sklepu z butami czy odzieza w
    dowolnej czesci cywilizowanej Europy, lub USA (polecam Macy's) -
    zobaczysz jak wyglada profesjonalna obsluga.

    w Google na
    > sporym luzie. Owszem, w Google nie pracuję, ale praca tam mnie
    > interesuje i dużo na ten temat czytam, zatem *coś* wiem.

    Ja tez w pracy ustalam wlasny rytm pracy i rozrywek. Jak mam ochote ide
    na spacer do parku, na zakupy, posiedziec w knajpie, urwac sie wczesniej
    albo zostac w domu i pracowac zdalnie. Jakos szefostwo nie zarzuca mi
    brak efektywnosci. A moze powinni mi wyznaczyc liczbe pomyslow czy
    usprawnien na dzien?

    Jacek