PracaGrupypl.praca.dyskusjeRóżnice: koordynator vs kierownik vs specjalista › Re: Różnice: koordynator vs kierownik vs specjalista
  • Data: 2008-07-21 16:30:42
    Temat: Re: Różnice: koordynator vs kierownik vs specjalista
    Od: "Magieer" <f...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I na tym stereotypie ASO bazują. Po dokładniejszym przyjrzeniu się,
    > sytuacja
    > wygląda zgoła odmiennie, w czym ma udział m.in. właśnie sztywne
    > zdefiniowanie czynności do wykonania.

    To prawda, jednak to w ASO prędzej znajdziesz pomoc niż u pana
    Staszka-złota-rączka.
    Nie chcę nakręcać koniunktury autoryzowanym stacjom - sam dwa razy nieźle
    się przejechałem (uznana marka japońska, z wyższej półki, ale nie Lexus ;) -
    jednak w przypadku uszkodzenia, dajmy na to cewki, ASO zorganizuje ją
    szybciej i sprawniej. I drożej, ofkorsowo :).

    O elektryce, czy elektronice, pan Staszek wie tyle, ze jest. Ale potem jest
    problem z podpinaniem do kompa, diagnozie, etc. Szkoda słów, to chyba NTG...