PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie o dzieci? Jak odpowiadkac na rozmowie kwalifikacyjnej? › Re: Pytanie o dzieci? Jak odpowiadkac na rozmowie kwalifikacyjnej?
  • Data: 2005-01-09 17:16:53
    Temat: Re: Pytanie o dzieci? Jak odpowiadkac na rozmowie kwalifikacyjnej?
    Od: Mo <l...@g...nie-smiec> szukaj wiadomości tego autora

    Ktoś (JackEK, a któżby!) wyklepał:

    A dlaczego jeszcze nie masz dzieci? Kiedy je planujesz? Poza przypadkiem
    kiedy faktycznie szukasz jelenia, myślę że możesz powiedzieć prawdę, np.
    że najpierw się chcecie dorobić, albo chcesz ustabilizować swoją karierę...

    > zawsze mozesz powiedziec ze nie planujecie dzieci z powodow niezaleznych od
    > ciebie - no wiesz o co chodzi. A to czy jest to prawda, czy nie nie ma
    > zadnego znaczenia - grunt zeby pracodawca uwierzyl w bajke ze nie mozesz
    > miec dzieci. W przeciwnym przypadku jestem z gory skazana na porazke - 28
    > letnia mloda mezatka bez dzieci - przeciez to az pachnie macierzynskim

    No bez przesady! Nie każdy pracodawca jest idiotą, a poza tym przecież
    za jakiś czas będzie jednak te dzieci chciała mieć, co powie wtedy, że
    się cud zdarzył?? Nie róbcie z ludzi kretynów!

    Pozdrawiam
    M.
    --
    Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
    bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)