PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie o dzieci? Jak odpowiadkac na rozmowie kwalifikacyjnej? › Re: Pytanie o dzieci? Jak odpowiadkac na rozmowie kwalifikacyjnej?
  • Data: 2005-01-10 13:38:40
    Temat: Re: Pytanie o dzieci? Jak odpowiadkac na rozmowie kwalifikacyjnej?
    Od: "piotrr" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Coinneach Odhar" <C...@m...wp.pl> napisał
    w wiadomości news:crr7ps$j8g$1@opal.icpnet.pl...

    > Gdzieś z głębi "Kamil Wojkowska" <k...@g...pl>
    > wypłynęło z pasją:
    > mezatka.
    > sensownie
    >
    > Po pierwsze to pytanie jest illegal - pracodawca nie może o to pytać.

    Prawda, nie może.

    > Po drugie - jeśli nie chcesz powiedzieć mu akurat tego :), kłam, co
    > chcesz - nie możesz ponieść z tego tytułu żadnych konsekwencji
    > (zwolnienia, przesunięcia, likwidacji stanowiska itp.). Kodeks Pracy
    > zabrania dyskryminacji, a to podpada pod dyskryminację jak
    > najbardziej.

    A po co? Jeśli nie chcesz odpowiedzieć to powiedz mu, że nie może o to pytać
    i nie chcesz odpowiedzieć. Wyjdziesz na zorientowaną w temacie i świadomą
    swoich praw :)
    Jak nie robi Ci to różnicy to mów prawdę (no chyba że faktycznie chcesz
    trafić jelenia :)

    Jak trafisz na kogoś kto nie uznaje prawa kobiet do rodzenia dzieci, urlopów
    macierzyńskich, wychowawczych itd. to i tak Cię nie zatrudni niezależnie od
    tego co powiesz... 28 latka niedawno po ślubie to nieakceptowalne dla niego
    ryzyko.

    pozdrawiam,
    /p