PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie o dzieci? Jak odpowiadkac na rozmowie kwalifikacyjnej? › Re: Pytanie o dzieci? Jak odpowiadkac na rozmowie kwalifikacyjnej?
  • Data: 2005-01-09 12:26:30
    Temat: Re: Pytanie o dzieci? Jak odpowiadkac na rozmowie kwalifikacyjnej?
    Od: "Coinneach Odhar" <C...@m...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gdzieś z głębi "Kamil Wojkowska" <k...@g...pl>
    wypłynęło z pasją:
    > No wlasnie mam 28 lat i akurat szukam pracy, dodatkowo jestem mloda
    mezatka.
    > Czesto pojawia sie pytanie a kiedy plauje Pani dzieci? Jak jakos
    sensownie
    > odpowiedziec na to pytanie

    Po pierwsze to pytanie jest illegal - pracodawca nie może o to pytać.
    Po drugie - jeśli nie chcesz powiedzieć mu akurat tego :), kłam, co
    chcesz - nie możesz ponieść z tego tytułu żadnych konsekwencji
    (zwolnienia, przesunięcia, likwidacji stanowiska itp.). Kodeks Pracy
    zabrania dyskryminacji, a to podpada pod dyskryminację jak
    najbardziej.

    Pozdro
    Coinneach