PracaGrupypl.praca.dyskusjeProsze o pomoc w ocenie przedsiewziecia › Re: Prosze o pomoc w ocenie przedsiewziecia
  • Data: 2005-08-25 19:30:32
    Temat: Re: Prosze o pomoc w ocenie przedsiewziecia
    Od: "stokrotka" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy znasz jakąś firmę produkcyjną, która nie musiała się NIGDY martwić
    > o rynek zbytu??? Gdzie jest taka firma, do której przyjeżdżają klienci sami
    Po pierwsze ja nie piszę ZAWSZE, ani NIGDY.
    Ja piszę, że OBECNIE jest recesja, i są złe warunki do produkcji, zakładania
    firmy.
    Po drugie chciałeś przykład: gospodarstwo rolne w okresie nieurodzaju,
    Gdy brakuje żywności, każdy ją kupi, sam po nią przyjdzie.
    Inny przykład: Tania nowa postępowa technologia: np, kilka lat temu telefony
    komórkowe.

    > Chyba masz jakieś osobiste awersje do ludzi, którzy w czymś pośredniczą.
    > Ale nie rozumiem Twojego zacietrzewienia w drugą stronę.

    Jakieś bzdury. Coś sobie ubzdurałeś. To ty jesteś zacietrzewiony i to bez
    powodu.
    Przecież piszę, bez ironi, że Polacy się do handlu nadają,
    Ale ja nie mieszkam , ani w Gdańsku, ani w innym mieście portowym,
    ani w istotnym węźle komunikacyjnym itp.
    NIe widzę swojej przyszłości w handlu, ani przyszłości okolicy gdzie mieszkam.
    A dyskusja jest na temat założenia pewnej małej firmy, której działalność, jak
    opisał autor nie miała się zasadniczo opierać na handlu.

    > To według Ciebie powinno się
    > zamknąć hurtownie i sklepy???
    Wogóle mnie nie czytałeś.
    Pisałam wcześniej, że jeśli chodzi o informatykę, to przyszłość raczej nie leży
    w handlu detalicznym, w małych sklepach towarem tego typu.
    Zostają raczej hurtownie.
    Pisałam o tym wyraźnie.

    > A ja miałabym jechać do młynów w Stoisławiu, żeby kupić u nich mąkę,
    > zamiast tak jak teraz - w sklepie???
    NIe, wystarczy do supermarketu, ale sklepik niestety upadnie.