PracaGrupypl.praca.dyskusjeProsze o pomoc w ocenie przedsiewziecia › Re: Prosze o pomoc w ocenie przedsiewziecia
  • Data: 2005-08-26 09:53:28
    Temat: Re: Prosze o pomoc w ocenie przedsiewziecia
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: stokrotka [26 Aug 2005 11:41:19 +0200]:

    > Też nie widzę sensu.

    No to szukaj ta metoda pracy, wiecej jej zostanie dla tych,
    ktorzy sie nadaja.

    > Jak na kogoś nie działają argumenty, to powinien działać
    > autorytet.

    Za autorytet to Ty tu jak na razie nie robisz, wiec powinnas
    raczej napisac cos w rodzaju "profesor XYZ tak mowi! o! cisza
    mi tam, pospolstwo!" ;)

    > To prawda, że ludzie wiedzą coraz więcej. I dlatego kupują
    > w supermarkecie. Im już nie trzeba doradzać.

    :)))))

    No dobra, juz zapomnialam ze z Toba sie nie da sensownie :)

    > Pisałam, że to jest rakotwórcze.

    Pisalam, ze to bzdura.

    > Póki jesteś zdrow

    Nie rozrozniasz plci tylko tutaj, czy tak ogolnie?

    > NIe wierzysz ? Twoja głupota i strata.

    No nie wierze. Nawet sobie przed chwila poguglalam, ale nie
    znalazlam nawet najmniejszej wzmianki na temat rakotworczego
    kurzu z komputera. A to co stoi mi na biurku nie bylo chyba
    od ladnych 10 lat skrecane, wiec lece na wszelki wypadek do
    szpitala sie pobadac ;P

    > Skończył mi się limit 10 wiadomości. Koniec tej dyskusji
    > z mojej strony.

    Z mojej tez, i tak jest idiotyczna.

    Kira