PracaGrupypl.praca.dyskusjeProsze o pomoc w ocenie przedsiewziecia › Re: Prosze o pomoc w ocenie przedsiewziecia
  • Data: 2005-08-26 08:58:45
    Temat: Re: Prosze o pomoc w ocenie przedsiewziecia
    Od: "stokrotka" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I to jest właśnie ta promocja. Ktoś musi się zająć tym, żeby ta
    > informacja znalazła się w książce telefonicznej, w internecie,
    Do tego wystarczy zaledwie kilku ludzi, a czytając ogłoszenia i twoje
    wypowiedzi wnioskuję, że prawie wszyscy muszą handlować.

    > Pewnie, a pogodzić tego nie można?
    Nie trzeba godzić, te dwie rzeczy same idą w parze.

    > Do tego są pewne branże w których istotną rolę odgrywa nasycenie rynku.
    Prawda, ale właśnie rynek informatyczny zaczyna być nasycony, stąd ta dyskusja.

    > Napiszesz - żeby zwolinili marketingowców i podnieśli standard produktu?
    NIe. Napiszę , żeby zmienić branże, lub wypuścić nowy masowy produkt.
    Na razie mamy tlko windowsy i offisa, A jeśli chdzi o offisa, to również
    zdecydowanie obniżyć ceny.

    > A ja mam biernie czekać aż jakiś hurtownik stwierdzi, że zainteresuje się
    > rurkami z Pacanowa? A jak się nie zainteresuje?
    Zmienić branże.

    > To samo możn aprzełożyć na poszukiwanie pracy?
    I tak i Nie.
    To nie na temat.
    Mam siedzieći czekać aż

    > Bredzisz.
    Nie podałeś argumentów. Jestem informatykiem i wiem.

    > Wszystko zależy od przeznaczenia komputera. No chyba że mówisz o
    > rozbudowie komputera hipermarketowego. Wtedy masz rację.
    Mówie o kliencie nie koniecznie "masowym", ale przynajmniej "częstym",
    żeby można było zarobić, żeby przeżyć.