PracaGrupypl.praca.dyskusjeProsze o pomoc w ocenie przedsiewziecia › Re: Prosze o pomoc w ocenie przedsiewziecia
  • Data: 2005-08-26 09:16:56
    Temat: Re: Prosze o pomoc w ocenie przedsiewziecia
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: stokrotka [26 Aug 2005 10:58:45 +0200]:

    > I tak i Nie.
    > To nie na temat.
    > Mam siedzieći czekać aż

    No pewnie ze tak. Bedziesz tansza, bo nie inwestujesz
    w wysylanie CVek, a przeciez jak ktos bedzie Cie chcial
    zatrudnic to znajdzie w ksiazce telefonicznej.

    Wysylanie ofert to tez reklama, samego siebie. A po co
    masz w reklame inwestowac, nie?

    > Nie podałeś argumentów. Jestem informatykiem i wiem.

    Zabrzmialo jak "jestem Bogiem" ;) Wybacz, ale to naprawde sa
    bzdury. W IT, rowniez w handlu podzespolami, siedze akurat od
    dosc dawna, i obserwuje cos dokladnie przeciwnego. Coraz wiecej
    ludzi wie co to komputer, do czego sluzy, co ma w srodku. Juz
    od dluzszego czasu mniej jest pytan "a co to jest RAM?" niz
    "chce robic XYZ, co mi doradzicie, karte ABC czy DEF?". Kompy
    z marketow kupuja tylko kompletni laicy, a tych sie nie robi
    coraz wiecej tylko coraz mniej.

    Dwa, swojego kompa wybebeszam dosc regularnie podmieniajac mu
    rozne rzeczy, od czasu do czasu takze plyte z prockiem zeby nie
    kupowac bezsensownie rzeczy, ktore juz mam, i nadal mi to jakos
    taniej wychodzi niz kupowanie zestawu w ktorym i tak bym polowe
    musiala wymieniac zeby dzialalo tak jak powinno.

    No i trzy -- skad Tys wytrzasnela ten rakotworczy kurz? ;)
    Masz kompa z zasilaniem jadrowym czy co? ;)

    Kira