PracaGrupypl.praca.dyskusjeNie ma pracy? Nie ma checi... :-/ › Re: Nie ma pracy? Nie ma checi... :-/
  • Data: 2003-04-16 11:18:08
    Temat: Re: Nie ma pracy? Nie ma checi... :-/
    Od: i...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > [ciach]
    > Zrozum, ze aby czlowiek mogl sie wykazac, by mogl wdrozyc swoje pasje i
    > zablysnac, potrzebuje akceptacji drugiej strony, nagrody jaka bylaby
    > skromna nawet pensja (a w niekiedy niewielka nawet premia).
    > [ciach]
    > Szczerze mowiac nie chcialbym bys byl moim szefem, bo kompletny brak
    > zaplaty za konkretna prace swiadczy o tobie zle i wyraznie wskazuje
    > jakie masz podejscie do pracownika. Nie zyskasz w ten sposob przychylnych ci
    > ludzi. Wybacz mocne slowa, ale dla mnie to brak szacunku i egoizm.
> [...]

    Masz racje. To jest egoizm. Ale to z cala pewnoscia nie jest brak szacunku.
    Jasno okreslam reguly gry. Jezeli ktos nie jest zainteresowny, nie bierze w tym
    udzialu.

    Na blysku w oku bardzo mi zalezy. Nie moge zagwarantowac wynagrodzenia w fazie
    rozwoju projetu. Wszycy pracujemy nie pobieracjac za to wynagrodzenia, na
    poczet przyszlych korzysci. Te moga byc znaczne w przypadku, gdy projekt sie
    powiedzie lub zerowe, w przypadku gdy nie wypali.

    Szanse oceniam dosc wysoko. Zdolnosc do generowania przychodow? To chyba
    najwiekszy znak zapytania wszystkich projektow internetowych.
    Oczywiscie chce by byl zyskowny. Wiem, ze bedzie spolecznie uzyteczny, a to
    naprawde mnie cieszy :)

    Pozdrawiam i dziekuje za konstruktywna krytyke.

    Wiktor