PracaGrupypl.praca.dyskusjeNie ma pracy? Nie ma checi... :-/ › Re: Nie ma pracy? Nie ma checi... :-/
  • Data: 2003-04-16 17:51:33
    Temat: Re: Nie ma pracy? Nie ma checi... :-/
    Od: Shrek <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 16 kwi 2003, i...@o...pl zapodal(a):

    > Masz racje. To jest egoizm. Ale to z cala pewnoscia nie jest brak
    > szacunku. Jasno okreslam reguly gry. Jezeli ktos nie jest
    > zainteresowny, nie bierze w tym udzialu.

    No i wlasnie nikt nie wzial - widac za malo oferowales. Uslugi maja swoja
    cene - jesli tego nie wiesz IMHO nie nadajesz sie na "szefa". Ty
    zaoferowales widocznie za malo. Wiec nie wiem czemu masz pretensje, ze
    nikt sie nie zglosil?

    > Na blysku w oku bardzo mi zalezy. Nie moge zagwarantowac
    > wynagrodzenia w fazie rozwoju projetu. Wszycy pracujemy nie
    > pobieracjac za to wynagrodzenia, na poczet przyszlych korzysci. Te
    > moga byc znaczne w przypadku, gdy projekt sie powiedzie lub zerowe, w
    > przypadku gdy nie wypali.

    Ale nic nie napisales o przyszlych korzysciach, wiec zakladam, ze nie
    zamiezasz sie dzielic, no poza ewentualnym "etatem dla kilku najlepszych".
    Wybacz, ale robisz interesy na gebe - robisz projekt dla kogos, kto powie
    "moze kideys zaplacimy kilku najlepszym projektom, a reszte sprobujemy
    sami sprzedac?"

    > Szanse oceniam dosc wysoko. Zdolnosc do generowania przychodow? To
    > chyba najwiekszy znak zapytania wszystkich projektow internetowych.

    To podpisz z nimi umowe cywilna, ze nalezy sie im X procent od zysku -
    jesli X bedzie zero nic nie tracisz, jesli X bedzie dodatni zarabiasz,
    jesli ujemne, no coz dlatego szef ma wiekszy X.

    > Pozdrawiam i dziekuje za konstruktywna krytyke.

    Nie ma sprawy;)

    Pozdr.

    --
    Lukasz "Shrek" Skorupka.