PracaGrupypl.praca.dyskusjeNie ma pracy? Nie ma checi... :-/ › Re: Nie ma pracy? Nie ma checi... :-/
  • Data: 2003-05-05 22:05:02
    Temat: Re: Nie ma pracy? Nie ma checi... :-/
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

    Elfka <k...@g...pl.NOSPAM> writes:

    > Latwo pisac komus kto o prace, rodzine i jedzonko sie nie martwi...
    > Chetnie bym poszla na staz, nawet taki bezplatny, zaplacic bym nie=20
    > chciala, bo nie mam z czego..., ale problem w tym, ze na staz nawet nie=20
    > przyjmuja :( I jak zdobyc praktyke w zawodzie?

    ruszyc glowa.
    myslisz, ze jak w takim usa sie chcesz przekwalifikowac, to ktos ci
    zaplaci? nie.
    sama musisz albo sobie oszczedzic pieniazki albo byc na czyims
    utrzymaniu... w skrajnym wypadku ludzie bioraz pozyczki z banku, ktore
    potem splacaja. tyle.
    normalnym jest, ze zeby sie przekwalifikowac ida ludziska do szkoly, a
    na szkole zaciagaja pozyczke.

    w polsce rzecz jasna system pozyczek na studia/szkole prawie nie
    istnieje a i oprocentowanie normalnych kredytow jest zdzierskie - i TO
    nalezaloby naprawic;

    co do pozostalych zas punktow narzekania to zupelnie normalna
    sytuacja.
    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net