PracaGrupypl.praca.dyskusjeJestem Zmęczony › Re: Jestem Zmęczony
  • Data: 2003-10-12 09:33:30
    Temat: Re: Jestem Zmęczony
    Od: "villgut" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    no to zostan pracodawca. nie bediesz musial sie mizdrzyc i bedziesz mogl
    spac na pieniadzach ;)

    nie jestem stworzony do tego zeby byc pracodawca,chce byc zwyklym
    pracownikiem

    zostan pracodawca. bedziesz mogl przyjmowac obiektywnie, za
    doswiadczenie i kwalifikacje.

    gdybym zostal pracodawca przyjmowalbym obiektywnie

    zostan pracodawca. bedziesz mogl promowac brzydkich, chorych i biednych

    promuje biednych,brzydkich i chorych chociaz pracodawca nie jestem.

    otworz wlasna szkole, z wysokim poziomem nauczania. albo wyjedz do
    kraju, gdzie edukacja darmowa i na wysokim poziomie.

    po co mam otwierac szkole?

    a ja jestem zmeczona takimi wiecznymi stekajacymi, jak ty.

    a ja jestem zmeczony takimi,co to sie im udalo ale czesto zapominaja o tym w
    jakich to bylo okolicznosciach,
    poziom widzenia zalezy od poziomu siedzenia,a czlowiek jak sie okazuje
    potrafi szybko zapominac

    nie zgadzaj sie!
    tylko, czy poza stekaniem takim jak tu, ta twoja niezoda jeszcze w czyms
    moze, bardziej konstruktywnym, sie objawia?

    czy tak sobie tylko brzdakasz?

    brzdaka to brzdakus na brzdakawce,a ja wyrazam swoje emocje i przemyslenia
    ,czyli jestem nawet kurwa inteligenty emocjonalnie.