PracaGrupypl.praca.dyskusjeJestem Zmęczony › Re: Jestem Zmęczony
  • Data: 2003-10-12 08:08:13
    Temat: Re: Jestem Zmęczony
    Od: "Kasper" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jestem zmęczony wami drodzy Polacy,chociaż sam się tutaj urodzilem,
    > Dlatego w tej sytuacji nigdy nie zgodzę się na istniejący porządek świata

    Cześć!

    Nie gniewaj się, ale twoja wypowiedź brzmi jak kolokwializm. Moze źle Cię
    zrozumiałem, ale wydaje mi się, że robisz z siebie ofiarę. Nie jesteś
    jedynym bezrobotnym - ja sam szukałem zatrudnienia przez ponad rok od
    ukończenia studiów, przeżywałem chwile zwątpienia, byłem bliski załamania,
    ale w końcu udało się... Sytuacja na rynku pracy jest taka jaka jest i
    rzeczywiście nie mamy na to wpływu. Nie bardzo rozumiem, dlaczego masz żal
    za to do nas wszystkich - przesatń generalizować! Jeżeli Ci się tu nie
    podoba - zawsze mozesz wyjechać. Najważniejsze jest to, abyś przestał się
    nad sobą użalać, nie zrażał niepowodzeniami i wytrwale dążył do celu a
    przede wszystkim zmienił podejście, gdyż z takim, jakie reprezentujesz
    możesz długo pozostać bezrobotnym. No i wiara czyni cuda!

    Pozdrowienia

    PS. Są też "specjaliści" od leczenia depresji...