PracaGrupypl.praca.dyskusjeJestem Zmęczony › Re: Jestem Zmęczony
  • Data: 2003-10-12 10:15:17
    Temat: Re: Jestem Zmęczony
    Od: "villgut" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    moja matka wychowywala sie na wsi, w chalupie pokrytej strzecha, ze
    studnia na podworku, piecem chlebowym, jedna izba (z klepiskiem zamiast
    podlogi), ktora dzielila z
    rodzicami i czworka rodzenstwa.
    i mimo to byla szczesliwa i nie narzekala.

    gdybys ty musial zyc tak jak ona to pewnie z rozpaczy bys sie powiesil.

    nie chce sie tutaj przezucac kto w jakich warukach zyl,ale gdybys musiala
    zniesc warunki w których zylem do 18 roku zycia to nie wiem czy bylabys tak
    pelna entuzjazmu
    jak teraz i tylko wlasciwie jakas glupowata nadzieja pozwoalala mi dalej
    ciagnac ten zywot ,ale zycie szybko to zweryfikowalo,dlatego nic mnie juz
    nie jest w stanie zdziwic,zyje po to zeby umrzec