PracaGrupypl.praca.dyskusjeJestem Zmęczony › Re: Jestem Zmęczony
  • Data: 2003-10-12 13:38:36
    Temat: Re: Jestem Zmęczony
    Od: "Jerzy \(Dusk\)" <d...@v...be> szukaj wiadomości tego autora

    "villgut" <c...@g...pl> napisał(a) tak:
    > Szanowny Panie Jerzy jeżeli chodzi o słowo karze to pisze się je od
    zarania
    > świata przez rz,proszę zajrzeć do słownika

    Hehehe, a jednak poczucie humoru jeszcze się w Panu tli. Czyli jest
    nadzieja. Co do wieku 34 - to nie koniec świata, a może dopiero wszystko
    się zaczyna, mówię to ja, 36 skończyłem w sierpniu, a ponadto od lipca mam
    pracę dupianą (z powodu zarobków), stresującą przez odgórny brak
    organizacji. Mogę tylko powspominać poprzednią firmę (niektóre wątki
    poprzednie), w której też się źle dziać zaczęło.
    Poniekąd rozumiem Pana, Panie Villgut (a i nick też chyba obiecujący, nie
    będzie źle), bo ja teraz też lasek nie zarywam, i trzeba się zdecydować
    być z jedną, to dużo taniej wychodzi, choć trochę tych siwych włosów
    naprawdę czyni mnie coraz większym przystojaniakiem i obiektem
    westchnień - ale z przykrością muszę sobie odmawiać tych dwudziestolatek.
    No i w końcu postanowiłem się podszkolić w pływaniu - nigdy nie jest za
    późno. A na siłownię czemu nie? Czego i Panu życzę.

    Jerzy