PracaGrupypl.praca.dyskusjeJestem Zmęczony › Re: Jestem Zmęczony
  • Data: 2003-10-12 11:01:33
    Temat: Re: Jestem Zmęczony
    Od: "Kasper" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie jest w stanie zdziwic,zyje po to zeby umrzec

    Stary! Ja Cię chyba rozumiem. Wiem co do depresja.... Najgorszą rzeczą w tym
    przypadku byłoby poddanie się. Idź do jakiegoś dobrego specjalisty to Ci
    pomoże - mnie udało się samemu wydobyć z marazmu, ale dzisiejsza medycyna
    może Ci pomóc. W każdym bądź razie nic nie zaszkodzi spróbować.

    A co do lasek, które nie chcą na Ciebie patrzeć, bo nie jeździsz luksusowym
    samochodem - chciałbyś się z takimi spotykać?
    Dla poprawy humoru zajrzyj na stronę:
    http://w1.827.telia.com/~u82705365/laski/laski.htm
    Tamte laski chyba nie będą zwracać uwagę na to czym jeździsz ;-)

    Pozdrawiam i głowa do góry!