PracaGrupypl.praca.dyskusjeJestem Zmęczony › Re: Jestem Zmęczony
  • Data: 2003-10-12 11:44:25
    Temat: Re: Jestem Zmęczony
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 12 Oct 2003 11:36:10 GMT
    "villgut" <c...@g...pl> wrote:

    > Szanowny Panie Jerzy je?eli chodzi o s?owo karze to pisze si? je od
    > zarania?wiata przez rz,prosz? zajrzeae do s?ownika

    tak tak, nawet to "kaze" ktore pochodzi od "kazac".
    kazac komus cos zrobic.

    przypomne kontekst w jakim uzyles tego slowa:

    "Jestem zm?czony polskim szkolnictwem które karze sobie p?acic za niski {..}"

    hu.

    twoj upor w tej kwestii i KAZANIE komus, zeby zajrzal do slownika,
    SAMEMU uprzednio nie zajrzawszy, mysle czesciowo wyjasnia twoje
    niepowodzenia zyciowe.
    jak podobne podejscie masz do innej wiedzy zdobytej na studiach, to nie
    dziwne, ze pracodawcy smieja ci sie w nos.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun